2010-12-14
23:07:20

22 sanningar som du inte visste om mig, wannabe lina
* Jag kan inte äta första skivan på osten, då får jag panik.
* Om jag sagt något dumt till någon känner jag mig oftast elak efter men vågar aldrig be om ursäkt.
* Jag hatar vintern.
* Jag tycker Daniel Paris är jordens skönaste människa.
* Jag började gråta när Ellinor åkte ut på ung och bortskämd.
* När jag tittar på filmer händer det att jag måste pausa för att jag skäms så mycket över det som händer på filmen.
* Jag trivs inte med mig själv.
* Jag blir riktigt deprimerad över resultaten av mina prov.
* Jag skäms över hur jag ser ut.
* Jag gör ofta bort mig.
* Jag trivs inte med den jag är i dag, oh skulle hellst börja om på 0.
* Min högsta önskan är att få spola tillbaka tiden ett år.
* När jag var mindre kunde jag planera mina dagar i huvudet.
* Jag kan lätt få panik över vilken tid jag går och lägger mig.
* Jag kan inte komma ihåg saker.
* Jag säger mycket som jag aldrig håller, men ska ta tag i saken.
* En av alla tvångs tankar jag har är att göra något 5 gånger.
* Jag sjunger falskare än en gris, helt seriöst.
* Jag saknar 3438920578329420 människor men gör inget åt saken.
* Jag blir lätt ledsen men visar det inte.
* Jag försöker vara någon jag inte är.
* Jag blir otroligt lätt svart sjuk.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: