2010-12-26
17:25:24

Dag 13, den här veckan.
Okej min vecka har varigt okej.
Måndag: Emmy sov hos mig till måndagen. JULLOV !
Tisdag: Mamma och jag åkte till stockholm, jag var världens problem barn. 
Jag såg på bio och åt med underbart folk, Line Michelle Martin Emma Saga Tobias Adam Victoria.
Emmy och Julia sov hos mig på kvällen.
Onsdag: Jag Julia och Emmy åkte in till Norrtälje, jag köppte alla julklappar.
Torsdag: Vi åkte till Västerås. Jag träffade massa människor som var otroligt saknade.
Fredag: Den stora dagen. JULAFTON. Hur mysigt som hells, problemet var bara att jag inte hade någon jul känsla alls.
Lördag: Jag Kalle Rut Elin och Tina åkte pulka. Eller aa vi åkte påse, jag dog. Dålig kondis? JA!
Söndag: Idag, vi lämnade Västerås. Åkte till XXL där kalle jobbar och handlade.
Min vecka, i stort sätt.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: