2010-12-26
17:48:06

Dag 18, min favorit födelsedag.
Det första som kommer upp när jag hör min favorit fördelsedag är när jag var i herräng med Anna och Elin.
Jag vet inte när det var, kanske när jag fyllde 10 eller 11.
Mamma kom och hämtade mig den 30 juli eftersom jag fyller år den 31.
Jag ville sova hemma och vakna i min egen säng. Så den 31 juli fick jag en mobil, min första alldeles egna  mobil. Inte begagnad eller något. Jag minns att jag ville ha en rosa, men dom hade gjort fel så  jag fick en svart. Men det gjorde inget.
Sen när jag åkte till baka till Anna och Elin i deras hus vang som vi bodde i så fick jag en uuuur gullig groda. Jag tror jag hade sagt till Anna att jag älskade grodor. Sen fick jag ett glas, ett ganska långt med en orange ruta som det var ett får i. Jag vart så otroligt glad, lite senare på året kommer jag ihåg att Rut hade gjort sönder glaset.
Jag vart verkligen ledsen, men jag sparade det. Anna var nämligen i Thailand och skulle vara där i ett halv år. SÅ jag skrev att det hade gått sönder, jag var så ledsen. Grodan gick också sönder, men den sparade jag också.
Jag måste nog säga att det var min favorit födelsedag.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: