2010-12-26
18:00:30

Dag 19, det ångrar jag.
Oj, jag ångrar en hel del.
Men det jag ångrar mest just i dag är nog att jag gick upp en klass. Förlåt standar. 
Men jag saknar verkligen min klass, klass 7 på rådmansö skola.
Den första februari 2010 lämnade jag min underbara klass, vi var som en familj.
Vissa var hur jobbiga som helst, tillexempel Mathias och Joakim, men så är det alltid. Men det konstiga är att jag saknar dom också.
Sen har jag tappat kontakten med de flesta i den klassen sen jag bytte, som Michelle Jacobi, Amanda Sommar, Julia Hamarquist. Sen självklart min finaste bästa vän Frida Gustafsson. Men jag kan inte säga att vi tappat kontakten helt, men sämre har den blivit, helt klart.
Sen hände det något mella mig och Victoria Rydberg då, något oförklarligt. De som sänkte hela mitt liv. Det som jag ångar mest av allt. Vi tappade kontakten, även fast jag började i hennes klass. Jag var fan d-u-m-i-h-e-l-a-h-u-v-u-d-e-t som lät det hända. Hon var den som jag ville dela alla mina minnen med, men så blev det inte. Och nu är det som det är, inget att göra åt saken.
Men jag vill bara passa på att säga förlåt, för jag förstod inte vad det var jag gjorde mot mina bästa vänner, Frida och Michelle när jag gick upp en klass. Jag svek dom, något så otroligt mycket. Man gör inte så jag gjorde. Man lämmnar inte några som ställde upp för en i vått och tort. Jag är en idiot, jag vet.
Förlåt 1000 gånger om. Men ni ska veta det, att jag ångrar mig verkligen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: