2010-12-27
17:29:31

Dag 21, ett annat ögonblick.
Måste nog säga ett till söderöra läger, 2009.
Det var sista natten och jag emma och victoria kunde inte sova, kanske saga var med också.
Stefan jagade oss, hahaha. GUD vad vi skrattade, jag var verkligen RÄDD!
Även fast jag kände Stefan, hahaha. Vi skrattade och grät, sen var vi inne i en lada.
Vi kom inte ut så skulle vi krypa under en dörr, men vi var för feta. Hahaha.
Jag tror inte jag har skrattat och varit så rädd på en och samma gång.

Men jag måste faktiskt ta ett annat minne också, Emmy och jag åkte in till Norrtälje för att fika.
Så köpte vi massa saker på kryddan. RIMBOBULLE ! hahaha.
Vi skrattade säkert i 1 timme i sträck. Så kom en tjej ner för trappan där vi satt, men jag skrattade så mycket så jag såg inte. Emmy såg henne men hon skrattade också, så tjejen kom inte förbi. Hahahaha, så hon bara stod där??
Haha,  sen när emmy klämde ur sig att hon stod där så dog vi ännu mer. hahaha, du är bäst bästa vän.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: