2010-12-05
13:34:39

dag 7, min bästa vän.
Okej, nu ska jag försöka mig på det här. men jag kan inte säga att jag har en bästa vän, så jag skriver om några som betyder otroligt mycket  för mig.


Frida Gustafsson är en av dom som har en enormt stor plats i mitt hjärta. Även fast vi tappat kontakten ganska mycket på den senaste tiden så skulle inte jag klara mig utan henne. När vi väl är med varandra känns allt som . Jag saknar det, vi har otroligt mycket minnen tillsammans. Som tillexempel för två somrar sen, då jag Frida och Carro skulle till lommar badet. Ingen hade pengar så vi sprang runt i hela gräddö, allas hus. Haha, fan vad vi skrapade. det kanske var fem minuter innan bussen gick, vi hade ingen aning om hur vi skulle komma hem. Sen var inte Carro och Frida vid bussen, så vi sprang i kapp varandra. haha. Sen alla 00:00 bad i somras. Våra filmer, när vo nästan dog, våra snigel race. hahahaha, frida minns du?!?!? nej jag tycker att det ser ut som du ritat ett sträck över halva ditt ansikte i paint ?!?! haha, oj vad vi dog!!!! & alla dagar vi bara suttit inne och inte gjort ett piss. Vi har det inte alltid så otroligt kul, men vad man än gör det dig blir det bättre än någonting annat. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig Frida, om du hoppar, hoppar jag. Jag litar på dig till hundratio procent, om inte mer. för alltid vi, du betyder mer än mest ! bästa vän. ♥

Victoria Rydberg min andra halva, min själsfrände. Jag vet inte vad det är med mig, allt jag gjort mot dig är inte okej. Vi var bäst, vi är bäst. Men inte på samma sätt som vi var då. Det var du och jag jag och du. Vi delade allt tillsammans, skratt, tårar. Mitt hjärta var ditt, och ditt hjärta var mitt. Ingenting kunde komma oss emellan. Men det var jag som sabbade allt, varför varför varför skulle jag byta klass? Tänk om det hade varit som det var då nu, vad mycket vi hade fått varit med om. Vi skulle lika gärna kunnat dött nu, vi hade nog redan upplevt allt. Men så är det inte, jag skulle bara kunna sätta mig i ett mörkt rum och gråta i flera dygn över det som hänt. Mina ord räcker inte till, jag saknar dig så att det gör ont. Det är inte vilka som hells som lägger sig ser på marken gråtandes av skratt för att ha mulat varandra med glassar med David Jansson i andra änden av luren, det är/var Josse ful och Evelina ros. Men ingenting varar för evigt, inte ens våran vänskap som var starkare då än någonsin. Var det inte sommaren 2010 som skulle bli den bästa någonsin? Så blev det inte, det var inte du och jag då. Men i mina drömmar var det de. Jag tror inte du fattar hur mycket jag älskar dig Victoria, hur jävla mycket jag saknar dig. Jag vill inte vara nervös så fort jag är med dig, jag vill kunna känna mig lika trygg som då. Jag ska göra allt för att få det så igen, för det var den bästa tiden i mitt liv. Jag vill ha en egen säng hemma hos dig igen, för det är där jag hör hemma. 2011, det ska bli vår sommar, och det ska jag hålla. För ingenting betyder så mycket som dig. Du är guld värld, till och med mer än så.
Om en stjärna skulle tändas varje gång jag tänker på dig skulle natten vara ljusare än dagen


Standard Ni är underbara, jag är så otroligt glad att jag har er. Och att jag fått tillbaka er i mitt liv igen, det är stort att vara en standard. Inte något att är, och ja.. Man kan säga att vi är speciella, men inte på vilket sätt som helst, vi är bäst. Vi är inte några som inte snackar skit om varandra, för det gör vi, allt för ofta, och det är inte okej. Men huvudsaken är att vi har varandra, när det behövs som mest. Unan er vet jag inte vad jag skulle ta mig till, jag skulle antagligen inte så på fötterna i dag. Det är ni som lyser upp min dag, det är ni som får mig att gå up ur sängen varje morgon och det är ni som hjälper mig att klara av det här livet. Alla gånger vi skämt ut oss, det är otroligt. Men ni är verkligen bäst. Jag vet inte om jag visar det, men jag älskar er mer än ord kan beskriva. Ni är min livs glädje, jag älskar er.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: