2010-12-08
15:57:04

dag 8, ett ögonblick.
Vad svårt, jag måste nog säga att det var när jag var helt dööö kär i en kille.
När vi var på väg hem från stockholm men bussen en gång, självklart var killen med.
Då frågade vi varandra saker, så då var det någon som frågade honom hur mycket han gillade mig från 1-10.
Precis dagarna innan det hade jag bestämt mig för att glömma honom, men då var det i alla fall någon som frågade.
Jag minns inte om han svarade 7 eller 8. Jag vart så otroligt glad, jag höll på att spricka av glädje. Sen så var det någon som frågade mig, jag svarade 8, men egentligen var det 100000, men det kunde jag inte säga.
Det är ett av många ögonblick jag ALDRIG kommer att glömma, det här var för 3 kanske 4 år sedan.
Kommentar:
#1: Anonym

Du var aldrig tsm med han .... eller ?

2010-12-08 @ 20:23:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: