2010-12-12
22:53:32

Dålig Uppdatering
Inte bloggat på ett tag.
Kan berätta hur det har varit under min korta blogg paus.
Fredag IDOL !!!!! galet kul! Minnah vann inte, vilket gjorde mig på OTROLIGT dåligt humör. 
Förstår mig inte på svenska folket, döva? förutom det så var det otroligt roligt att träffa Maja, var ett år sedan tror jag. På tunnel banan hem var det kaos. Helt sjukt mycket folk ! Alla knuffades, folk kom inte av, en 70-80 årig tant skrek hora och peka fuck u åt en annan tjej. Gissa om jag dog av skratt ? helt sick.
Minna
Jay


lagg? men erkänn, minnah var bäst. eller är.
Lördag jag och Tuva fick 390 kronor i var när vi sålde brända mandlar. *NÖJD*
Vickis jag michelle frida busade sjuuuuuukt mycket. hahahahaha, stackars carro och evelina..
Söndag, i dag vickis och jag pluggade lite, frida kom. vi hade krig. vickis och jag åkte till badhuset, kriget fortsatte.
Emma och jag dödade varandra. Jag fick alandin  choklad ask för att jag varit tränare ! :D:D:D( Nu blev texen så där jobbigt liten...) jag och martin fick gratis fika. Mina senaste dagar har varigt bäääääääääst !:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: