2011-04-22
13:10:34

Fredag.♥
Hejsan! 
Kommer inte blogga så mycket mer i dag, första och kanske sista inlägget?
Jag har jobbat hela dagen, ganska skönt och komma ut faktiskt!
Ska cykla ner till affären nu, hemligt uppdrag. Sedan in i en varm dusch.
Efter det åkter jag ner till farmor och farfar för att äta påsk middag innan vi åker till cypern.
Som avsked?
Det är faktiskt bara 2-3 dagar kvar nu, vet inte vad man ska skriva eftersom vi åker på lördag natt.
Klockan tre på natten ska vi lämna huset, så jag vet inte om det är någon idé att jag somna alls?

Jag kommer antagligen blogga igen, om jag hinner slänger jag in en dagens outfit. 

Nu ska jag ta på mig solbrillorna så inte hela gräddö blir skrämda av mitt osminkade ansikte.
Solglasögon är guld världa när man tänker på det sätte. 
Hejdå. ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: