2011-04-10
18:14:47

Här har vi hon som är glad, nooot.
John stod nyss och sparkade en boll mot huset, pappa är ute och eldar så att det luktar rök i hela huset osvosv.
Är sur som en citron, mamma låter mig inte vara ute senare än halv 10, snäll mamma.

Dagen har iallafall varit grym, den började med att jag gick ner till Carro, vi åt scones (stavningen).
Sen gick vi en promenad med hennes brors barn, sen till Frida, vi gick och pantade 10000 burkar sen köpte vi glass. Osv osv, sen barnvakt, jag & carro. Skit jobbigt. 
Sen ner till Frida där även Michelle var, vi spelade & det gick skit. 
Efter det skulle jag till Carro & äta me deftersom mina glada föräldrar tvingar mig att äta hemma så sprack den planen. Så skulle jag i alla fall till min flicka, men var på så dåligt humör så drog hem. 

Efter maten ska jag springa till Carro där Frida också kommer vara. Orkar inte vara hemma. 

I morgon blir det pirre, hahahahaha fyyyfan. 
FRIDA GYSTAFSSON OCH JAG DOG I GÅR, AV MÅNGA ANLEDNINGA.
ni ska få se en sjukt kul video som frida och jag tittade på kanske 10 ggr och skrattade minst lika mycket år varje gång. Hahahaha, CHECKA, CHECKA BUSSEN!!!


Kommentar:

Nu har vi lottat ut en vinnare i dagensblogg-tävlingen! Kika in och kolla om det blev du, om inte så är det bara att anmäla dig igen!



http://smilinggirls.blogg.se/2011/april/dagens-vinnare-ny-dagens-blogg.html#comment



/Smilinggirls

2011-04-10 @ 18:51:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: