2011-04-09
12:17:51

How did we let the fire die .
Förlåtförlåtförlåt!
Jag kunde inte blogga igår, jag hade verkligen inte tid! OCh självklart har jag fler besökare då än vanligt. 
Jag är inte förvånad, efersom det altid händer mig. 

Min dag igår var iallafall bäst, den bärjade med prao som var suuper kul.
Jag gjorde sönder en flaska så det sprutade öer hela  willy, Malin kom och var rosenrasande.
Efter praoen åkte jag Madde & Matilda till stockholm, jag handlade ingenting efter som jag ska till Cypern om 2 veckor och 1 dag. 
Vi tog 7 bussen från stan till Norrtälje, köpte potatissallad och kykling på flygfyren & satte oss på Pernillas jobb för att äta, godaste på länge. Det kan jag svära på.
Sen gick vi till hemmakväll, Matilda & jag var så pass duktiga så vi köpte inte så mycket godis.
Vid 20 över 9 tog vi bussen hem, osminkade. ♥
Jag var livrädd när vi gick hem till Matilda, fy. Jag hatar mörker.
När vi kom hem så gjorde vi oss i ordning för att Kasper och Sebastian skulle komma över.
Vi såg på film och pratade, fast jag somnade vid 12 och vaknade ett antal gånger, de gick hem vid fyra tiden.

Det var väl min dag, nu ska jag duscha sen städa mitt rum.
Senare ikväll ska vi till Gustafsson och äta middag, efter det ska jag tvinga med Carro ocg Frida till mig.
Hejdå. ♥

Vintern 2009-2010.

Sommaren 2010.

Jag älskar dig My Ljungros. ♥
Kommentar:

sv: Vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg!

Vi utser vinnarna ikväll + kör igång en ny omgång, så kika in då! :)



Lycka till!

/Smilinggirls

2011-04-09 @ 16:00:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: