2011-04-02
16:27:45

in i en efter längtat dusch nu.
Nu ska jag hoppa in i duschen, eller efter det här inlägget som ni är världa.
Jag har inte haft en chans att blogga, eller jo det har jag med har haft annat för mig. 

frdagen & lördagen var gryyym! 
Egentligen är det super tråkigt & läsa om människors dagar, men jag har inget annat att blogga om  så det får bli ett inlägg om min dag i går! 

Eter skolan åkte jag Victoria Emma Michelle Frida Wille Rasmus & Felicia in till norrtälje för att köpa mjölk, äta osv osv. 
Vi träffade Ida tjejen som ska börja i vår klass efter påsk, hahaha. Rasmus gick fram på bussen och skulle ragga bak henne till mig och Emma för att vi inte sagt hej. Men hon han inte så det blev endast ett "hej" från min sida.

Sen träffade vi Eric som har varit enormt saknad, jag kommer inte ihåg att han var så klockren som han var. 
På bussen till Victoria. 

ERIC: Har du inte borstat håret. (tar i Emmas hår)
EMMA: Nej, jag har tupperat det. 
ERIC: Tupperat? 
EMMA: Ja, man kammar det åt fel håll.
ERIC: MEN DET VÄRKAR VÄL ONÖDIGT ?!
hahahah

sen när vi kom hem så kom melvin & oliver till victoria med, hahah melvin är kung.
så kul, vi såg paranormal activity 2 två gånger, gissa om jag är trött på den filmen nu?
det kanske är läskigt 2 gånger, resten är bara bullshit.
Hahaha, Eric bokstavligt talat dooog under filmen, hahaha. 
Så Jag och victoria gick ut och skrämde Eric Frida & Michelle som var i ett rum, hahaha.
Eric skrek som en tjej, det såg ut som han skulle kissa på sig. Jag vek min av skratt. 

Victoria & jag moonade, någon som vill se videon?
Sen fick jag höra när Lee gjorde sitt gris ljud, hahah så klockrent! 

Grejen var att det skulle vara oboy party, så ser man Melvin & Eric sitta på mattan och proppa i sig grädde/oboy. 

Jag kommer bli beroende av powerking, det bra är att Carro skulle köpa det till ikväll!
Som ni kanske förstår, ikväll ska jag & Frida till Carro för att se på movie!  




Så nu ska jag verkligen hoppa in i duschen 20 minuter senare än när jag skrev rubriken.
ej min nacke.



Sen helgens upptäckt, emma är allmänt rolig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: