2011-04-17
14:47:15

Lika sjuk som Michael Jackson innan han drog till graven.
Men jag vägrar och ligga i sängen för det, går dagen var toppensnoppen.
Frida jag och Carro skulle se på movie på kvällen, Frida bakade bullar på 2 timmar, snabb b-rud-
Så Carro och jag drig ner dit för att vänta på henne efter vi vart hos mig.
Jag var egentligen jätte trött så jag fick kämpa för att vara vaken, men somnade ändå.
Så Slidan och jag gick hem vid kvart över 11.
Nu kommer brudarna snart igen, måste springa efter mitt snytpapper nu. Tillbaka.
De kommer med en hylla som jag ska ha till mitt rum-
Lite senare kommer min fina lillasyster md en hamburgare åt mig. 

Jag vaknade klockan 2 så är inte riktigt vaken en, ska ladda in några outfits nu.
Om jag hittar sladden,



VILKET JAG GJORDE, men dom kommer senare.
HEJDÅ.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: