2011-04-28
17:48:35

Live från Cypern.
Hejsan! har det helt sjukt bra i cypern, har bränt mig en aning men jag överlever.
Har inte någon större lust att vara innen på darotn men just nu finns det inte mycket annan att göra.
Jag saknar en massa människor, kommer hem på söndag halv sex.
Så ska jag ringa min älskling, frida gustafsson, jag saknar henne enormt mycket!
Standard, ni skulle fan älska de här. & ni anar inte hur mycket jag tänker på er. Haha, ibland vill jag bara lägga mig ner och skratta för jag vet vad ni skulle tänka just när det händer vissa saker. Hoppas ni hade det suuuuuper på skansen, jag kommer dra med er dit någon gång, taggade? hoppas det. Jag saknar er mega mycket...
Nu ska jag glida vidare på internett, ssssseeeeeessssssss! ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: