2011-04-04
17:36:46

One day when the sky is falling, I’ll be standing right next to you.
Hemma för ett ögonblick, ska snart iväg på teater sen bär det av till Emmy.
Praoen var inte så jätte kul, my och jag frontade hela dagen.
Anders. ♥

Aja, har inte tid att blogga, ska hinna duscha innan maten.
Eftersom jag som sagt ska till Emmy där Lina Matilda My & Julia också kommer vara.
Jag saknar Matilda & Lina v'ldigt mycket måste jag säga.
Eftersom vi inte fick gå och äta ute idag kunde vi inte äta med dem.

Seeyah gays!
Kommentar:
#1: Smilinggirls!

Nu har vi lottat ut fem vinnare i våran tävling om ett valfritt läppcerat som vi hade i samarbete med Nivea. Kika in och kolla om de blev en av de fem lyckliga!



http://smilinggirls.blogg.se/2011/april/vinnarna-1.html#comment



/Smilinggirls

2011-04-04 @ 19:38:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: