2011-04-18
18:51:23

Panik är bara förnamnet.
Jag måste in till stockholm innan söndag, någon som följer med? Hör av er!
Det finns inte en chans att jag hinner med det, om jag inte tar en snabb tripp in på fredagen.
Jag måste köpa fler bekinis, en räcker inte långt. Svart desutom, jag kommer vara vit som ett spöke.
Och beställningstiden räcker inte till, efersom det är röd dag på fredag osv.
Satan, då lär inte affärerna vara öppna? oherregud.
Jaja.. Jag måste lösa det här, och det måste ske nu!
Kommentar:
#1: Anonym

JOHAN OCH FRED SKA TILL BIGTOWN IMORGON OCH JAG FÖRMODAR ATT DET ÄR STOCKHOLM MEN DET KANSKE ÄR LITE KONSTIG ATT ÅKA IN MED 2 KILLAR OCH KÖPA ja det du ska köpa... GLÖM DET HÄR

2011-04-18 @ 21:38:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: