2011-04-03
01:27:29

snusmumriken, frida & eriks nya vän.
Frida & Erik sankar så jag her inte ord till det. 

Jag vill inte sova, någon som vill hålla mig vaken. Nej för alla roliga sover.
Frida somnade så Carro och jag gick hem. 

Vi såg på 2 dåliga filmer, men eftersom Frida och jag har sån bra humor så gjorde vi allt kul.
" Vi skrattar & leker att vi fattar"
hahaha, jag tror jag dör.

Sen lurade Frida & Carro mig att Carro var gravid, dum som jag är sp gick jag på det.
Det skulle inte förvåna mig om hon helt plötsligt kom och sa. 
"Anna-Maja jag är gravid"
Sen på börjar de flina och säger april april, hallå, det var liksom andra april när de sa skämtet. 
Jag vart galen på Carro för hon skulle behålla ungen som inte ens finns.
Men tänk er, 14 år om har ett barn, ny sån dä micha? hennes blogg suger föresten ! :)

är på jätte spidat humör, skulle kunna springa ända till norrtälje och tillbaka. 
Eller nej, då kommer en clow och äter upp mig, ush jag hatar verkligen clowner...
De ser så ooootroligt äckliga ut med deras röda stora näsa och blek hy..
Jag ryser.

För kanske ett halv år sedan tyckte jag bara att det var töntigt med folk som tyckte clowner var läskiga.
Men nu, de är verkligen vidriga. 
Jag skulle kunna sätta mig i ett hörn och gråta.
Paniken stiger när jag tittar på clowner på google, helt seriöst..

Det kommer stå en clown utanför mitt förnser inatt och glo, bara för att jag tog upp det här.
jag skulle sovit kvar hos frida..

Jag har inte så svårt för spindlar och skalbaggar och sånt, de kan inte skada oss.
Vi är 1000 ggr större och är kungar i deras ögon. 
När jag var mindre var jag livrädd för alla små kryp, till och med nyckelpigor. 
Hur töntigt på en skala 1-10? 10. <--- haha tönt.

Jag ska upp tidigt imorgon och jag har faktiskt ingen aning om varför men min mamma är så.
" Du får inte sova bort dagen Anna-Maja"
Men nu vågar jag inte ens resa mig upp ur soffan för att borsta tänderna sen gå till mitt rum.
En clown kommer hoppa upp ur handfatet eller något liknade.
Jag tror jag sitter kvar här hela natten. 

Nu tänkte jag skriva en väldigt intresangt sak om mig själv, men det får bli någon annan dag.
Eller så är det för privat. 

Men nu ska jag sova, eller försöka.
Om inte någon tar mig, jag vill inte gå in i mitt rum.. 



jag tänkte lägga ut en clown för att göra inlägget lite roligare, men jag klarar inte av att se på dem.
ledsen. 


God natt. ♥
Kommentar:

sv: vad roligt att du är med och tävlar om Niveas nya läppcerat! Vi hör av oss när vi utsett vinnarna. :)



Lycka till!

/Smilinggirls

2011-04-03 @ 13:10:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: