2011-04-03
14:05:25

vill inte sitta hemma.
för det suger, någon som vill komma över?
Carro är inte inne på chatten så henne kan jag inte fråga, och min mobil är död.
Frida kanske, nej för ingen av oss kommer orka gå, snyft. 

Jag tog bort alla mina frukt märken från väggen nyss, jag måste mege att det ser tomt ut nu.
Jag vet inte hur länge jag har sammlat, kanske 2-3-4 år? om inte mer. 
Ni kommer säkert få biler senare. Jag är ledsen. :(

& vet ni vad, jag vill byta skola. Rådmansö är inte kul längre, speciellt inte efter 9 år.
Jag är trött på landet och vill bort härifrån, vart som helst. 
Om jag inte lyckas tvinga mamma till att jag får byta får jag väl stå ut 1 & ett halvt år till. 
Gymnasiet. ♥
Jag vet inte vad jag ska välja, det ända jag vet är att det ska vara  stockholm, eller vart som helst. 
Skåne? Bara inte i norrtälje. 
Roden, ussh! Jag förstår inte ens hur folk kan tänka på att söka dit. 
Vilket jävla ställe.

Nu ska jag sortera tvätten, högen är lika hög som mouteverest.
Det är nog de jag får sysselstätta mig med idag. :)
Bäst att jag börjar nu.

likt mig och allt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: