2011-08-05
18:30:10

fanfanfan.

Igår kväll var vi ute med JonatanNR2 Dudde & Wille, frida Carro Victoria & Jonatan var också med. Men hade så sjukt ont i magen så kunde knappt stå. 
Jonatan åkte hem tidigt idag, sen drog jag mig in till Norrtälje för att träffa Hanad med Frida & Victoria, men han var vi inte med så länge. Efter det drog vi oss till Musik skolan när Hubbi min bästa vän & Leo var. Vi gick till parken, Victoria tappade sin moppe nyckel under scenen så det blev kaos (stavningen) men det löste sig.

Nu ska jag packa vilket jag inte ens har börjat med, åker ju till Spanien i natt! Herregudd.
Dock är det de jag behöver just nu, åka bort. Bort från det här, jag måste vara för mig själv och tänka. Klar det skulle vara skönt att prata med någon, men eftersom ingen förstår får jag klara det här på egen hand. Det är nu jag skulle behöva honom, fan. 

kommer bilder från dagen senare.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: