2011-08-09
18:14:55

hahaha.
Tänk att jag inte vart ett dugg förvånad att det fanns ett inlägg på bloggen från Emmy.
& ja, jag love hastings! saaknar det faktiskt!
Haha, det gick nyss förbi en kille, så tittade jag på honom och låg åt något på datorn. Så trodde han jag log åt honom, wiiho! söt var han i alla fall! skit många grabbar här, bara engels män dock, dom är så satans dryga så man vill bara ge dom en redig höger! :)
Saknar faktiskt Sverige, & när jag kommer hem är det inte ens en vecka kvar på lovet, kul. har ångest!
Menmen, saknar Frida Gustafsson så att det gör ont, serri. Hon skulle vart här, hahaha. KUL är bara förnamnet. MASSA BOYS till oss, men nej, hon är hemma i sverige där de regnar, hoppas jag! :D
har bara en halvtimme kvar på uppkoplingen nu, så ni får en bild från när vi var i Palma här om dagen!
Om jag inte köper mer internett hörs vi när jag kommer hem! PUSS.
gick inte..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: