2011-08-21
18:55:17

nu är det dags.

Är du i ett förhållande? Nej

Har du kysst någon idag? Nej

Är du romantisk? Haha nej, inte om jag fick säga det själv

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Ingen är perfekt.

Vad är viktigt i ett förhållande? Ha kul, inte bara vara kära.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Nej, det tror jag faktiskt inte.

Har du lekt med någons känslor? Ja det har jag
Hur många har du varit ihop med? typ 100

Hur länge höll ditt längsta förhållande? 1 månad kanske

Hur länge var ditt kortaste? en vecka(?)

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag har svårt för att bli kär på riktigt när det kommer till "förhållande grejen" så det slutar med att jag blir singel.

Är du en bra pojk/flickvän? Nja..

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Slumrade väl till brevid robin.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Oj, har ingen aning?

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Haha aldrig..

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? DUMPAT

Hatar du ditt ex? Nej

Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? en strumpa eller?

När du vill ha någon, vad gör du? Inget, för feg.

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? ingen speciell

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? får väl se när tiden är inne

Vill du ha barn? samma svar som åvanför.

Blir du lätt kär? Ja ibland

Vad är det mest avtändande du vet? jag är otroligt kräsen, så allt på vissa personer

Hur viktigt är det att man har något gemensamt? inte så viktigt.

Har du fått ditt hjärta krossat? tror faktiskt inte det.

Har du en “utseendetyp” hos killar? tyvärr ja.

Vad tycker du om att ligga på första dejten? inte min grej.

Vad tycker du om one night stands? helt okej.

Är kärlek allt i livet? Inte allt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: