2011-08-24
22:13:34

Standard.

Första standard kvällen går bara att beskriva med ett ord, oslagbart. Den kvällen var en en gång i livet upplevelse. Jag kommer ihåg att jag var så otroligt stolt över att få ta hem er. Efter ett & ett halv år i eran klass har vi kommit varandra såhär nära, och mitt beslut om att byta klass ångrar jag inte en sekund. För nu har jag er, ni är något man inte kan byta ut mot alla pengar i värden. Ni är obeskrivligt bra, & jag är så otoligt stolt över att få vara en i standard. Bara så ni vet så är ni dom bästa vännerna man kan ha. Dom som alltid ställer upp, dom som alltid finns där. Nu är det de sista året vi alla 6 kommer vara tillsammans daligen, de sista året i 9an. Så vi får fan ta vara på det nu! Vi kommer troligtvis inte ses varje dag efter det här året. Standardbrudarna, jag alltid att älska  er! ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: