2011-08-21
00:57:16

the voice♥
sååå underbart! hur mycket folk som helst, men det var kul, riktigt kul!

Träffade 2 fina flickor från språkresan, Lisa & Mickis. 

Dansade med 3 ur gulluga killar. 

Knuffade söder äckel tjejer.

Hoppade på små frjortisar. 

Träffade Hanad.

Dansade som aldrig förr, bortsätt från hastings.

Sjöng så det hördes i hela kungsan. 

Skrek så utahelveta i fjortisars öron. 

osv. jag älskar er tjejer! nästa år, dåjävlar!!

När jag kom hem träffade jag frida carro carro & michelle en snabbis!

lina & matilda skulle sova hos jokke & mikke & dom andra pojkarna.
men jag fick inte för mor, tack! 

så nu ligger jag här sjääääälv! ganska najs det med, trött som satan.
proppade i mig två cheeeees burgare påvägenhem.
höll på och spy de sista tuggorna.. 

men nu ska jag pressa take a minute.
det är värt att lyssna på låten, lovar!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: