2011-08-09
00:50:23

tror ni hon blir arg? de tror inte jag :)
Hej ! emmyyy är, kalla mig hackarn om ni vill :) 
ja som ni alla vet är annamaja i mallorca .. på mallorca kanske man säger, har faktiskt 0 aning. 

jag tror att hon har det superbra och solar sönder, men tycker fanimej att hon kan komma hem nu ! HÖR DU DE ANNAMAJA? kom hem !!

men känner jag henne rätt så blir hon superglad att jag har bloggat lite här, så tjohej. 

ngt ni vill veta om henne? fråga isf! jag kan säga att hon gillar oliver och pesto. även så älskar hon hastings !! vem gör inte det ?! :D

fan har inget mer att skriva, men här får ni bilder ! 








hahhahahah mitt&annamajas bröd vi köpte i hastings. hade de under bordet i skolan, och sen i garderoben. fräscht !!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: