2011-12-29
22:20:02

varning, depp inlägg.
är så jävla sur och ledsen. vet verkligen inte varför? ju mer jag tänker på allt som kommer hända efter nyår, nationella, söka till gymnasium, all prestations ångest. Jag orkar inte, jag kommer inte orka med allt? seriöst. sen är jag ledsen på grund av en andledning, orkar inte prata med någon så vet inte varför jag skriver ut det? men emmy och my, det handlar om han. så nu vet ni. jag vill inte vara sur, jag vill inte vara irriterad eller ledsen. usch. sen hatar jag när folk säger saker, sedan när de verkligen gäller spelar inte de sakerna någon roll. jag blir så jäva ledse. vill bara skriva i caps med massa utropstäcken och skit, men det blir så fult då. anus. jag är ledsen. skriv inte till mig gör mig inte kär gör inte så jag faller för dig, igen. jävla snopphuvud. nu vet jag varför jag är ledsen, och det är pågrund av allt? jag hatar mitt liv. men bara för ikväll. för jag hatar lägga ner energi på att deppa. hejdå fuckfaceeeeees. 


sen den där jävla sommaren, jag vill ha den nunununu.


ska fortsätta vara ledse utan andledning nu, kan inte stava. ♥♥












Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: