2011-12-29
17:23:40

ingen är som du egentligen tror.
nu när jag skriver det här kommer jag få en massa onödiga komentarer av My & Emmy. men jag orkar inte bry mig.

inte än ända människa är sig själv idag, inte någon. "var dig själv, de andra är redan upptagna". trots det citatet vet vi alla, ingen är sig jälv ut till 100%. grupptryck, det är de som styr och ställer nu för tiden. Dricket du inte är du töntig, röker du inte har du ingen status, har du ingen iPhone är du inte inne, har du inte många vänner är du pinsam, några gillningar på profilbilden? opopulär. Har du över 60 gillningar på din profilbild har du antagligen pattarna vid hakan, putar med röven eller vad som helst. Det är inte lätt att vara tånåring. Jag går efter grupptrycket. Jag är inte mig själv. Som My sagt; ingen passar in i mallen perfect. Jag vet inte hur många vänner jag förlorat under de senaste halvåret. eller jo det vet jag, 4-5. Ni själva vet säkert vilka ni är, i alla fall tre utav er. Jag vet inte om jag har fel när jag säger det här. Men en stor del utav att våran vänskap och alla minnen vi byggt upp som är borttappade beror på allt det här. Grupptryck. Det är så himla onödigt. Men nu ska jag sluta leka mamma, tack för mig.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: