2011-12-25
20:20:32

facebook status.. ursäkta min stavning.

 



albert österberg. min bbf. super fin kille, verkligen. som jag fått upp kontakten med de senaste året. jag rekomenderar honom starkt verkligen, till och med så jag själv haffat honom en gång i tiden. de ni. men du är bäst hubbis.



timmy svanberg. så himla fin han också. vi har dock helt tappat kontakten, men timmy är en kille man aldrig glömmer. tyvärr så har han flickvän, eller tyvärr och tyvärr. verkligen söt.



karlv-vilhelm Thore-Sven Galerius. hoppas jag skrev rätt på namnet nu. till och med längre än mitt eget.
men i alla fall, super snygg kille. en av de få jag lagt till på facebook på grund av utseendet faktiskt. jätte jätte söt. verkar vara lite som johan enz till personligheten, vilket faktiskt är ett +.



Jonte Mattsson. huuuur fin klädstid som helst, iallafall de få gånger vi har träffats. söt  snygg och snäll också.
humor också, vilket är bäst av allt.



Fanny Blomberg. jättejätte snygg flicka. som jag träffade för flera år sedan, drömutseende i alla fall.



Vilma Griberg. du var faktiskt ett självklart val. en av de snyggaste jag känner trots att du är 98a.
modell?



Maja Nyberg-Kaski. min pingla, min ängel min bästa vän. världens finaste person, både på insidan och utsidan. så otroligt underbar människa, och så otroligt vacker. Jag älskar älskar älskar dig.



Frida Anjou. Min fina vän. jag har alltid varit avundsjuk på ditt utseende. verkligen alltid.
jag saknar dig Frida. ♥

 

Kommentar:
#1: ....

HAHAHAH vadå tyvärr att timmy har flickvän?!

2012-01-01 @ 22:11:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: