2011-02-21
21:43:58

känner mig äckligt falsk.
förlåt förlåt förlåt, det var inte meningen att det skulle bli så här.
jag kan beskriva allt som jag har innom mig just nu, med fyra stavelser.
tomt.

Ska snart sova efter en lång dag, en hemsk men ändå hur mysig dag som helst.
Vem vill få ett samtal av krimenalvården, det är något alla vill slippa.
Men jag som har sådan tur slipper inte det.

bortsätt från det har dagen varit toppen, förutom att jag sprungit på ennu en förkyldnig.
jag måste bli frisk tills på lördag, jag vet faktiskt inte vad jag gör annars.

Min dag har spenderats i skolan, efter det tog jag Emmy & Matilda oss in till Norrtälje.
När vi kom fram till stationen så var Eric och Jonatan där, gissa hur länge sen det var jag träffade Eric.
Flera månader.
Efter det gick vi till ett fik och satt och pratade ut, det kan behövas ibland.
När vi var klara tvingade Emmy med oss till brännes som tydligen var stängt, så Hanad sa att vi skulle komma till U-huset, med det var inte det minsta kul där så vi gick därifrån.
För att inte frysa ihjäl gick vi till biblioteket, som ni redan vet.
Men det var de tråkigaste jag gjort på länge så då tog vi nordrona bussen runt hela norrtälje tills vi kom dill macdonalds som lockade. Så där höll vi hur och åt super äckliga ost hattar.

Nu ska jag försöka sova och helst av allt inte vakna i morgon, men det är något jag inte kommer undan.

förlåt.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: