2011-01-11
21:01:41

Äre nått fel på blogg.se?
Jag kan nästan inte blogga, min dator blir huuuuur seg som hellst (med ett eller två L?)när jag går in på blogg.se?
Så aa, jag kommer inte blogga så mycket nu.. tror jag i alla fall! :)

I morgon ska jag och min älskade vän Victoria in till rimbo och bada! :D
Grymt.


Skoldagen var okej, eller faktiskt ganska rolig ! Jag va inte så mycket med standing, förlåt..
Sen simmade jag, inte så värst kul.. Men jag MÅSTE träna, jag känner mig så vidrig annars.
Under sim passen kom jag på en hel del saker, eller under hela dagen rent ut sagt.
Några av dem kan jag faktiskt dela med mig av här:

1; Jag har humör svängningar, speciellt på en viss person i min bajs klass.
2; Jag klarar inte av Marie, hon går mig på nerverna.
3; Jag HATAR och bli i puttad i bassängen, Speciellt av Emil Johansson & Emma Persson.
4; Jag märkte hur ledsen man egentligen blir när man hör någon prata bakom ens rygg.
förlåt alla som har varigt med om det på grund av mig, det kommer rakt från hjärtat. Förlåt.
5; Att jag saknar tiderna då jag, Frida & Michelle J var galet kära i "gardinen"
6; Att jag är desperat av honom, även fast jag verkligen INTE "gillar" människan på det sättet.


Men nu ska jag se på TV, eller snart!
I close my eyes, oh God.
I think I'm Falling, out of the sky.
I close my eyes, Heaven.
Help me.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: