2011-01-09
21:08:48

segare dator finns VERKLIGEN inte !
Senaste dygnet har jag.. orkar inte berätta.
men vi  såg på 2 skräck filmer o nån annan, det var kuuuuul och träffa människorna.
vi lyckades få en film gratis ! :D
Somnade halv 7 eller halv 8, minns inte. martin var inte trött så han kunde inte vara uppe med mig.
tack marre. :/
åt svindyrt också.

IDAG KÖPTE VI FRUKOST på kryddan, 2 munkar en choklad boll XL risifrutti o juice för mig.
NYTTIGT.

Sen simmade vi, faktiskt kul.
Hahaha, Wille är bara FÖR kul, haha..

Aja, nu ska jag sortera mina böcker, skola om två fucking dagar.
VILLINTEVILLINTEVILLINTEVILLINTEVILLINTE.

I morgon kanske jag ska till täby me världens bästa tori som jag har haft cat fight med hela dagen.


HEEEJDÅ.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: