2011-01-18
21:12:22

toppen dag, verkligen.
Hejsanhoppsan.! :D
Min dag har varigt super, verkligen underbar ! :D
Dagen började med att alla i standard, lina emmy matilda och julia, var sjuka.
så det var bara jag och my, i morgon är väl bly också sjuk? 
HÅLL DIG FRISK OCH GÅ INTE NÄRA PÄR FÖR FAN MY! 
Aja i alla fall så bestämde jag och my oss för att busa, så först skulle vi ta allas pennor.
men sen såg vi ett tomt skåp som my bytte till, så vi PIMPADE våra skåp. 
Ganska nöjd, nu ser det mysigt ut i alla fall, men mitt vart helt sär?
Men eftersom jag och myis äger så monterade vi upp mitt skåp så min lucka passade och så fick vi skarva lite.! :D
Så gäst bloggade vi på JOJOS blogg, johnnydepplove. Tror jag ?
men om någon kan hjälpa mig vad den heter så skrivskrivskriv! desperat.
Eller juste de var inte vi som gäst bloggade de va jojois så alla vet?!?1+!?
hon fick något fnatt så hon började hata jonnis, knäpp va?
MEN MEN efter skolan åkte jag hem sen till norrtälje för att se på 3D bio med dom bästa.
NSK ♥
Men nu ska jag titta på tv och skriva lite, puss hej! :D ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: