2011-01-26
22:41:43

nu eller aldrig.
Det är du Frida Gustafsson som har funnits där dag som natt i snart 3 år alltid ställt upp och stöttat mig till 100%.
Men nu har jag gjort bort mig, jag har förstört allt. 
Vi ska klara det här, det är de här vi är gjorda till.
Att kämpa oss igenom de allra svåraste tillfällena.

Jag vet inte vad jag ska säga.
Så fort jag ser dig är det inte den gamla Frida jag ser på, det är någon Frida som jag inte känner.
När jag ser dig i ögonen ser jag någon som jag är rädd för, jag är rädd.
Rädd för att jag inte duger.

Väck mig nu, jag vill inte vara i den här mardrömmen längre.
Jag vill vakna i mitt alldeles egna perfekta paradis där allt är som det var då.

Den här texten har inte den minsta betydelse, för i morgon kommer allt vara som vanligt. Vi kommer undvika att möta varandras blickar.
Det kanske bara är jag, men Frida jag skäms för att det blivit som det blivit.
När jag tänker på det får jag en klump i magen som bara växer och växer.
För mig är det obegripligt att det har blivit så är, vad hände med piff och puff.
Frida Gustafsson & Anna-Maja Landin som gjorde allt tillsammans.
Jag ville inte att det skulle bli så här, men det kanske var ödet som fick oss till den situationen vi är i idag.

Det är nog bäst att vi rättar till det här, innan det är för sent.


I will love you until the end of time.♥




Kommentarer:
#1: ...

Fan vad dramatisk du är.

2011-01-27 @ 17:05:58
#2: Anonym

<3

2011-01-27 @ 19:56:19
#3: Anonym

håll käften annamaja är bäst!

2011-01-28 @ 17:18:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: