2011-07-29
23:15:50

kamera i morgon, yesyesyes! :D
ska shoppa kamera i morgon om jag pallrar mig in till norrtälje vill säga! 
Martin Emma & Victoria ska komma och ha pirre med mig och frida i morgon också! 

Älmsta natta idag ju, haha, tjoho! John Tamp är rätt lagom kul faktiskt! Frida & jag hade picknick (vetintehurdestavas) på buss station, kykling! ♥
jonatan gillade de i alla fall, fick 2 chips påsar av jäärre, tack kompis! ♥

träffade frida & melina med, en snabbis bara. 
var så - nära på att vi inte kom med bussen hem, men eftersom toria pratade med chaffisen löste sig allt!
hubbi & andreas retade mig hela vägen hem, tjoho! 

Men nu ska jag fanemej sova, eller? :) kanske ska se på film med min pappa & mamma.

jag hittar inte min mobil laddare, wiiiho! fan.. :(

HEJDå! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


HAHhahaA, ni ser sääkert inte , sorri.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: