2011-07-27
18:53:33

skitsaker.
hittar ingen borste, tjoho. får väl borsta håret med en gren eller något liknande? :)
ont som fan har jag mellan benen också, skulle smsa så cycklade jag rätt in i en jävla buske, är möööördbultad där nere nu, najs de med. kan knappt gåå. ← med en aning överdrift, men ont göre!!

orkar inte rätt stava så ni får luska ut själva vad de står kära vänner, nästan 10000 unika nu! :D Kunde knappt tro det när jag tittade, men så är det! Tack så hemskt mycket! Tyvärr så är det fel på kommentars fältet så ni kan inte se alla kommentarer som dimper in hela tiden, men tack så super mycket för all respons! 
Ni är underbara alla läsare! ♥


ska sminka mig och fixa tills i kväll nu, kommer bli väästa draget! feest ju!
kommer outfit bilder, sees! :D
Kommentarer:
#1: guess whooo

nämen jag klarar att kommentera alldeles galant!

2011-07-27 @ 20:06:15
#2: Anonym

fin blogg, skulle vara roligare att läsa om du laddade upp bilder till inläggen

2011-07-28 @ 14:37:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: