2011-07-30
19:38:04

we might not live tomorrow, so let's do it tonight
solsolsolsol, snart mera sol. Om en vacka åker jag till mallis, ska bli så otroligt skönt!
hoppas verkligen det finns internett på hotellet, kommer inte klara mig annars, om det blir så så kommer ni antagligen få lite bilder under veckans gång också! 
Vart tyvärr inte så att jag köpte kamera idag, förvånade? 
ska göra det på måndag i stället eftersom Roger skulle hjälpa mig med och hitta rätt. 
blir en Nikon tror jag, svin dyr, kommer inte ha en krona kvar förutom de jag ska på grönan med i veckan. 

- när kommer dom Anna-Maja?
"vilka då?"
-  dom som bryr sig.

kommer bara vara hemma ikväll, orkar inte göra något. fyller år i morgon ju! så kommer inte kunna sova. 
eller jo, eftersom jag vet vad jag ska få, en resa, tjoho & pengar till kameran, kommer nog bli toppen! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: