2011-06-06
16:09:12

badat badat badat!
har batad med carrolarro, vi tog med oss tårta saft och smoootie !!
min älskade bror fyller år idag också, grattis finaste & underbaraste brodern man någonsin kan önska sig!
17 hela år nu! ♥

Vi krockade hade cyckel tävling badade åt och mer.

Igår vad jag hos lina, med matilda & emmy, vi drog till ida & carro. med mera.
sen sov vi hos lilly, jag deckade vid halv 4 medans de andra drog till ica för att lämna nån jävla filt hos matias & kalle? men eftersom jag skulle upp halv 9 på morgonen för att fira john fick jag panik och tvingade mig sjäv till att bli trött. Vilket jag lyckades med.


Men jaag orkar faktiakt inte blogg mer, sorry gays. 








Jag älskar dig bestuuuus!









Kommentar:
#1: fina tuttar!

fina tuttar!

2011-06-06 @ 21:12:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: