2011-06-14
18:59:48

De visste ni inte om mig.
• Jag har väldigt svårt för att bli kär på riktigt.
• Jag är otroligt kräsen när det gäller killar.
• Jag "biter" på naglarna, men inte så att de går av när jag är uttråkad.
• Jag säger mycket som jag inte menar. 
• Jag lyssnar alltid på uttjatad musik.
• I morgon ska jag till älmsta. 
• Jag har lättare för att känna mig bekväm bland killar, då behöver man inte jämföra sig med alla söta tjejer osv. 
• Jag har fått extremt mycket bättre självförtroende de senaste året. 
• Jag börjar väldigt lätt gråta när jag skrattar, vilket är super irriterande.
• Jag är snygg som fan. 
• Just nu, vill jag bara bort från svverrrrgiiiiige. 
• Jag tycker Justin Bieber är snygg.
• Jag är en stolt standard medlem.
• Min mobil suger snopp.
• Jag skulle inte klara mig utan Frida Gustafsson. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: