2011-06-12
20:18:18

Hastings om 10 dagar!
























Om 10 dagar åker jag och Emmy Schylander till hastings i 3 veckor, det är otrolifg. Du & jag. Jag har inte fattat det än. Allt vi har gått igenom, då du drunknade i snön, i parken. Paret: Oj vi kanske ska vänta här.
I uppsala, aids blommorna, gabbe. När vi pratade i telefon till 3 på natten och skrattade oavbrutet.
Vandringen, jag ser dig allt blajan! TYST TYST! När vi cyklade och störtade ner på marken för att det kom ett rådjur. Då vi skulle leta efter min katt ute på isen för kanske 5 år sedan. I hastings, då ska vi leva livet,
röjja till klockan 11 på kvällarna, bli bäst på engelska. Skypa sönder ipoden som vi inte har osvosv!

Jag kanske inte säger det tillräckligt ofta, men jag älskar dig min otrligt fina bästa vän! ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: