2011-06-06
20:15:23

INGEN RUBRIK
Kom nyss hem från norrtälje, super god middag med min familj som är bäst. 

När vi kom hem satt Johns kompisar med tårta och chips och väntade på honnom, hur gulligt? han hade ingen aning om att dom var där.

kanske åker till infjärden snart, frida och carro är där. Fast carro har mammas cykel som äger så får se om jag orkar ta pappas som är skit obekväm.  
Antagligen inte eftersom jag är så otroligt lat. men det är så himla fint väder och jag vill inte sitta inne och prata skype hela kvällen, eller lyssna på älmsta och wille som sitter och säger horjävel hela tiden och leker roliga.
SKIT TRÅKIGA KILLAR, helt seriöst.
Just nu är allt bara fel.

Nu ska jag sluta prata om ingenting och istället sova, eller cykla. beslutsångest.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: