2011-06-16
21:35:23

Won’t you be mine?
Hejsan! var ett tag sen, men jag var ju som sagt i älmsta igår. 
Skit väder, vi fick vara hos eric, men alla var sura på mig. Ovanligt? 
Eric Dennis Oskar Jonatan, ja typ alla.
Sen fick jag prata med en bitchig tjej i telefonen, seriöst. Jag hatar tjejer. & Killar, tror jag ska bli djurälskare. 
eller inte, iallfall så blev det så att alla började bråka, förutom jonatan på slutet.
Wille kom, men frida och jag var så vidrigt dumma så vi inte ens hälsade på honom när vi hade dragit dit killen, snälla flickor. 

Efter det drog frida jag oc carro till carro för att åka 4hjuling vilket var sjukt läskigt.
jag hatar fart, modig. Men på slutet gick det bättre, bara det att kedjan hoppade hela tiden.

På kvällen mötte vi Dennis & Eric, ingen orkade vara sur längre. osvosv.

Kom hem och sov hela dagen, soooooft. 

Ikväll händer ingenting, just chilling. Alltså.. SKYPE. om jag inte träffa Frida. Jag har vart med henne oavbrutet hela lovet. sjukt najs den där bruden, det roliga är att jag ÄLSKAR HENNE ASAMYCKET!

Men nu ska jag fixa lite saker till Hastings 6 dagar kvar, WIHO! 

BILDER KOMMER.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: