2011-03-05
13:44:15

Anna-Maja Landin is back on track !
Oretvist var ordet, jag hade skrivit ett super långt inlägg utan att överdriva. 
så försvinner det, jävla blogg.se.

Men nu ska vi få se det positivt som vi har lärt oss på simlägrte jag vart på i veckan!
Jag får helt enkelt skriva om det, mycket bättre.
Ni får inte se det gammla inlägget, sorry gays!
Istället får ni ett bätte, SMILE ! 

Min vecka i älvdalen har varit awsome helt enkelt !
Den här veckan har gått upp och ner, i söndags var det kaos, alla grät. Men det blev bättre, och det som hände ska jag inte ta upp här, för nu ska vi vara poritiva. Right ?
Bortsätt från det har vi skrattat simmat åkt slalom & längdskidor, sen har några dagar av lägret gått åt att vissa av oss blev sjuka. Men annars har det bara vart amazing ! 

Vissa stunder bättre an andra, eftersom jag och Michelle Jacobi är bättre en bäst så har vi åkt 9km med tanken i bakhuvudet att en björn skulle komma och äta upp oss. Det spårade ut jag vet, men vad skulle ni göra om ni var (vilse) i ett skid spår mitt i skogen och såg ett enormt djurspår som såg ut som en björn.
Jag kan ju säga att vi dog, sen kom vi till en vattenfall som stank skit. 
hahah, gash vad vi skrattade under den åkturen.
men vi fixade det, vi fixar allt MissePisse & Maha, girlpower kallas det ! 

Sen det underbara tillfället då Emma Persson spillde ut ett vatten glas som jag hade andvänt till att ********* med, precis brevid Victorias packning. Haha, jag trode jag skulle kvävas av skratt! 

Sen i skid backen, den dagen kan vi stämpla som BÄST! 
Jag tor inte jag har dött så mycket på så kort tid, hahah. Så bääst, men den lilla incidenten orkar jag inte skriva uttligare en gång eftersom jag tog upp den i min och Victorias blogg som ni hittar (HÄR)
Ni får själva skrolla i arkivet för att hitta rätt.

Men nu dör min dator när som helst, med en aning överdrift! ; ) 


Nu ska jag i alla fall vara duktig flicka och plugga sen ikväll blir det av till Carro för att umgås med henne och Frida Gustafsson som är otroligt saknad! Vi är ensama hemma så det kommer bli BÄSTBÄSTBÄST !


Sen om nu mina underbara vänner Lina Andersson, Julia Jansson, Emmy Schylander, My Ljungros & Matilda Ekestolpe någonsin kommer se det här inlägget kan ni lägga på minnet att ni är saknade.
Ni var en av orsakerna att jag faktiskt ovanligt nog längtade hem från ett simläger, ni ska veta.
Det händer aldrig att jag gör det, aldrig. 


Nu dör datorn om 9 minuter så. 


Seyah! LoveByAnna-MajaLandin! ♥

creds till er som orkade läsa hela inlägget!
Kommentar:
#1: Emmy

tänk att jag visste att du skulle börja blogga här igen förr eller senare. tankeläsare? check.

2011-03-06 @ 11:30:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: