2011-03-17
15:25:55

Dålig Uppdatering, check!
Hej!
Kan börja berätta om gårdagen, Matilda & jag åkte in till Norrtälje, sen hem till mig och bara myste.

Nu ska jag hoppa in i en varm dursch efter att ha batad i isvak i skolan, inte så kallt som jag trodde det skulle vara.
Sen efter duschen åker jag mamma & Rut till mora över helgen.
Vi ska dit med massa kul folk & åka skidor. Fick reda på att vi skulle åka idag nyss istället för i morgon.
Är faktiskt ganska taggad, speciellt efter mitt betyg på kerleksboken! 

Så som ni ser på rubriken kommer jag antagligen inte blogga något alls i helgen?
Om jag inte tar mammas mobil, men nu vet ni iallafall!

Video från isvaken kommer upp på facebook idag eller i morgon! 
Anna-Maja Landin@facebook.

PUSS.

Kommentar:
#1: jenny

vad fick du för betyg?:)

2011-03-17 @ 16:59:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: