2011-03-07
22:05:19

du & jag Matilda, du och jag.
hejsan, har egentligen inte någon lusst alls att blogga.
men jag kan berätta lite kort om dagen, skolan flöt på, lika hemskt som vanligt.
sen efter skolan åkte matilda med mig hem, det ÄGDE.
vi tooog sjukt snygga cam bilder och pratade om det mesta pratade i skype med några fräna grabbar hade förhör med en viss person tittade på huset anubis och dog av skratt på i carly.
sen ringde tuva mig och sa att vi skulle komma till skolan för att gå på teater grupp.
enligt mig var det faktiskt kul, men jag har alltid varit intreserad av teader.
jag vet inte vad Matilda tycket, hon var inte så taggad, men jag tvingade med den snyggingen !
nu ska jag se på one tree hill eller familjen anurlunda, hejdå !

jag älskar dig otroligt mycket matilda ekestolpe, du lyser upp min dag.♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: