2011-03-10
22:01:26

mina senaste dagar.
Tisdag: Åkte in till Norrtälje för att glida med Matilda älskling, köpte en midjeväska strumpbyxor halsband och ett puder. 
Onsdag: åkte in till Norrtälje med Emmy Lina & Matilda, såg massa kul människor, åkte sedan hem och pluggade. Dog av skratt ingefär, 100 ggr?
Torsag, idag: Var i skolan som gick upp och ner, fattade ingenting på matten så blev galen på My, förlåt. 
Sen kunde jag inte sluta skratta, jag knäppte upp linas BH med en hand, de ni? 
Sen blev det KRIG, hon snärtade bort ena mitt örhänga, hahaha.
Lina och My brottade ner mig på golvet, Matilda drog i min arm och Emmy var mitt i det hela. Haha, längesen jag skrattade så mycket! När jag kom hem pluggade jag och sov, sen vid halv sju skulle jag vara barn vakt.
Lärde en 3-4 åring att nästan skriva sitt namn, jag älskar barn, seriöst.
& lite pengar på det sitter ju aldrig fel, 200 ♥

Nu ska jag plugga, hejdå. ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: