2011-03-23
23:08:29

Tommy, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.♥
hahahaha, jag skrattade ständigt i 2 timmar när vi åkte i backen!

- Vad heter du?/VI
- Va?/F
- Heter du ***** / VI
- Haha varför tror ni det?/F
- Men vad heter du då/ VI-
- (musiken i örat) VA?
- VAD heter DU?/VI
- Varför vill ni veta det?/F
- Men vad heter du? /VI
- Felix.
Anna-Maja och Frida FEEEEEELIX?`???? på samma gång !

hahaha så klockren!

Hahahaha, det var verkligen ROLIGT i backen, Frida och jag fick massa nya vänner.
speciellt tommy som vi älskar, våran bästa vän, bara så att ni vet liksom.

AND THE LIFT GAY! Felix the man!

Freddan som gjorde illa revbenet. & så B*U*TE, han är cooooool!

Men nu är jag så himla uppe i varv så kan inte konsentrera mig på att skriva eller svara rätt.

HAHAHHAHAHAHHAHA! NI SKULLE VAR MED NÄR FRIDA OCH JAG SKULLE TA LIFTEN JÄLVA!

FRIDA: Vi är inte 3 år vi kan ta liften själva.
FELIX: Haha okej !

Så när vi skulle ta den så kom bara frida på, haahahha fyfaaaan vad jag dog av skratt!
jag kunde inte få fram ett ljud så jag bara stod där dubelvikt av skratt medans Frida åkte upp själv i liften utan att sitta på den!

hahahaha, kulkulkul!




MEN NU SKA JAG GÖRA LITE GLOSOR SEN VARVA NER! 

HEJDÅ! :D



tyvärr så får ni inte se allt !


GOD NATT ! :D // EN SUUUUUPER GLAD ANNA-MAJA!



Frida jag älskar dig, tillsammans är vi oslagbara. RIGHT ?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: