2011-03-31
16:40:58

var ett tag sedan!
Har varken haft tid eller lust att blgga, men nu ska jag ta min egenom ett inlägg trots allt :)
på matten idag räknade vi ut att det bara var 7 veckor kvar i skolan tills sommarlovet!
Om räknar bort prouen, skärgårdsliv & påsklov!
Det är ju ingenting alls? Sen skulle vi sluta tidigt  3 torsdagar osv osv. 

Snön är dock kvar ute vilken gör mig sjukt deprimerad, kom igen liksom det är apil i morgon?
Nu räcker det, ge oss vår åtminståne. 

Nej nu ska ni inte få höra mer om att jag är trött på vintern

Går dagen då, My & jag åkte in för att söka prau. Vi fick på willys som planerat, så om ni vill träffa oss är det bara att komma under nästa vecka. ;)
Vi fick en 50 kr check på Lidel, som egentiligen borde stavas med E fast Frida kom med en väldigt bra förklaring i dag.
Sen bubbelvatten & choklad, som smakade skit. Drickan var omskakad så det flög ut över oss. 

Så vi gick in och köppte chips om en 1,5 liters coola. Nyttiga? 
efter den här vecka som vi ska praua kommer vi rulla fram, så bli inte förvånade.

Sen dagen idag, jag har haft humörsvägningar, förlåt. 
Men resten av dagen var bra, vi hade ingen lekktion sista timmen så vi hade eget arbeta, alla jobbade hur flitigt som helst. Eller?
Lina & jag dog av skratt när vi skulle köra "sista nudd vinner" eller i alla fall jag.
Haha, Melvin ♥ Himla kul kille det där.


I morgon ska jag till Victoria om allt går som planerat, där kommer det vara massa mer kul folk.
Det roliga är att Jesper min älskling och jag har bjudit in oss själva typ.
Så jag hoppas verkligen att han kommer imorgon, vilket han inte kommer göra fick jag reda på nu. 


Rut hittade mitt busskort idag, fast jag vet dock inte om det var mitt gamla eller det som jag tappade bort nyligen. Fast det spelar ingen roll eftersom vi har fått ett nytt, det kommer säkert bli 1000 till innan det är sommar. 

Himla långt inlägg det här blev, måste nog hålla med Johan att det inte går och sluta när man väl har börjat. Iallafall för den här gången. 


(ledsen för all särskrivning men jag är inte bäst på att stava)


Nu ska jag göra någon nyttigt med mitt liv, plugga. Förvånade?
Sen ut på en promenad för att bli av med allt som jag ätit på den senaste tiden. 
Fast jag behöver inte ens sitta och skriva att jag ska ut och gå eftersom det inte kommer bli av.

Creds till er som kom ända hit! 

Hejdå. ♥

vilke pose !
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: