2011-05-05
21:17:20

Ajajajaj
Heeej... jag har panik för alla i Fridas familj har hört något som jag sa som jag inte kom ihåg och det va förmodligen något jätte pinsamt.. men ändå. Just nu sitter jag och pratar med lite folk på skype men alla är tyst typ... dom skriver istället för att prata lite små jobbig menmen, TPL helt enkelt... Imorgon ska vi till Hallsta som enligt många är knarkar Placet NR 1! och det tror jag för jag lyssnar på min braiga vän Jonatan! <3 men annars ska det bli kul vi ska ju till Lee! och det är ju underbart! Men på Lördag vete fan vad jag ska göra tror jag iaf... men det kan ju hända allt möjligt! :D
Frida Gustavsson är ganska smart med sina små tankeställare ibland!! ......
Hejsvejs!
Jonatan haglund är beeest!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: