2011-05-20
18:48:57

bästa dagen på länge, och det bli bara bättre.
Hur mysig dag som helst! Det ända som inte var bra var skolan, men det är den aldrig!
Efter skolan åkte jag Lina Matilda & Emmy in till Norrtälje, vi gick till ungdoms motagningen, jävla mens. 
Sen till flygfyren, vi köppte 2 chips påsar, 2 marshmallows och 3 läsk! Så i kväll ska vi gå ner till vattnen och grilla.
Sen satt vi oss nere på stan och åt upp en chips påse, kalla oss frossarna. :)

Nu kommer snat Emmy hit, jag ska be henne döda alla myror som jag innbillar mig sitter överallt på min kropp. 
En jävel satt typ på mitt öra och åt, stick liksom. Jag hatar myror, och nu invaderar dom mitt hus också, och hela mig !!!!! Seriöst, ni vet när man tror att man har löss, eller jag har aldrig haft det så jag vet inte hur det känns. Men då börjar det klia i hela huvudet, så är det nu. Fast på kroppen, jag HATAR myror :( 


Kalla mig copycat, jag älskar dig Lina Anderrson. ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: