2011-05-14
18:42:41

Snälla bli min igen.
Jag var super sugen på att blogga och tänkte slänga ihop en design, men det funkade så klart inte.
Så går jag in på en blogg, tjejerna som hållert den är alla super bra på att ta kort, deras designer är alltid super fina och allt sånt. Och då kan man faktiskt fråga sig varför man själv inte kan ta så fina kort och verkligen lägga ner energi på att fixa dem osv. Jag har alltid drömt om att bli fotograd i min hemlighet, men aldrig tagit tag i det, och de suger.
Tänk er själva, veta att man är duktig på något.

Blev som något depp inlägg åvanför. 
Men nu ska ni få veta min fredag/lördag. Jag åkte till norrtälje efter skolan för att gå på marknade som var pytte liten. Emma jag frida och victoria gick ner, mötte rasmus, matihas, robert, melvin och robbin. köpte biljetter till karusellen, men eftersom det var fredagen den 13 så vågade varken jag eller emma att åka, så vi gick tillbaka till han som sålde biljetterna för att lämna tillbaka den. Påvägen ner till hamnen igen så gick vi förbi ett stånd där en kille sa:

killen: Hörrni tjejer, har ni MTV?
Emma&Anna-Maja: Aa. (gårvidare)
Killen: Säkra?
Emma&Anna-Maja: Ja!
Killen: Okej, har ni fjortis kanalen?
Hahaha..

Sen när vi skulle någon annans stans Emma och jag så sa en annan kille.

Killen: Du tjejen, du tappade något!
Jag: Va? Vart? (vänder mig om för att titta)
Killen: Farten.
Lite smått kul sådär.

Sen Victoria med Michelle & Arvid som vi också träffade. Så Emma & jag fick köpa munkar, 10 stycken.♥
När vi satt oss och åt kom Albert och Andreas! Fast Albertaldo pratade typ inte med mig och Frida, han var blyg.
Sen kom Lee & Adam, och då återfanns Victoria. 
Frida och jag gick upp till H&M för att köpa shorts till henne, sen skulle hon hem. Då var jag tvungen och gå och leta efter mina andra vänner 100 år. Eftersom vi skulle mötas men varvade varandra.
Sen mötte jag Emelie, 

När klockan var halv 6 åkte jag och Victoria till flygfyren för att möta upp Martin, vi köpte mat sedan till tobias. 
Miranda Line Rebecca Saga Sebastian Max Joel & Tobias var också där. 
Jag har saknar saga så otroligt mycket, så det var super skönt att träffa henne. Det roliga var att vi hade varit i cypern på exakt samma hotel, bara det att hon var där en eller två veckor tidigare. tänk om vi skulle vart där samtidigt, fan. 

Iallafall, vi tittade på film, grillade, pratade, skrattade, lekte kull och jag halkade och dog.
Klockan halv 2 typ smsade jag med Leo, han var i norrtälje, så vi möttes typ kvart i 2. 
Vi var tvingna och smyga ut eftersom mari inte fick veta, haha, Leos kompis Erik var hur solig som helst.
Vi gick till IP och hade springtävling & gå tävlig osv. 
Lite små kul sådär, fast det regnade dock. 
När vi kom till Tobias igen fick jag en atack av förkyldning. så jag somnade typ 3. 

När vi vaknade var jag hur förkyld som helst, vi grillade till frukost, eller inte jag. Bara Tobias Max Sebastian och Martin, eftersom de andra skulle hem och jag skulle ha donken, halv 12 gick jag och Martin till macdonalds, pappa hämtade mig där och vi köpta med oss lunch.

När vi kom till rådmansö skulle jag direkt på repetion tills i morgon, klockan 5 vart vi klara, och ikväll ska jag bara vara hemma, städa se på melodifestivalen och bara umgås med min underbara familj. 

Det var ju fredagen den 13 igår, självklart lyckades jag snubbla på Willes data sladd så jag flög i hela klass rummet, sen snubblade jag på en tjej i bussen, som jag självklart inte kände. Oturen tar alltid ut sig på mig. 

Men nu är det mat, riktigt långt inlägg det här, ni borde vara nöjda.
Ni fick faktiskt mina dagar i detalj! Vi hörs kanske ikväll. 
Puss. ♥





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: