2011-05-22
12:59:08

I taxin i trappen i hissen i hallen, jag faller.
I fredags då, jag har berättat om dagen, men inte kvällen. Vi gick ner till kvarnudden vid 8, tände grillen vid 9 och satt och pratade till 12. Under de timmarna hann Emmy få en marshmallows i ögat, först dog jag av skratt.
Bokstavligt talat, sen när Emmy grät vart de hela på allvar. Men kan ni tänka er själva?
Alla sitter och grillar marshmallows så får lina en inpuls och slänger en glödande marshmallows i ögat på Emmy?
Det är ju galet. 
Matilda skriker att vi måste ringa akuten, Emmy sitter och skrattar/gråter med ett ihop klistrat öga, jag gråter av skratt och är samtidigt livrädd. Sist men inte minnst, Lina gråter av skuldkänslor. 

Men nu hinner jag inte blogga mer m i fredags, igår var jag med Frida & carro, kom hem vid halv 1.
Nu ska jag ner till farmor & farfar för att äta, vilket jag gjorde igår också till middag. Super gott.

Efter vi har vart hos farmor så ska jag bada med Frida och carro, tror jag i alla fall. 
Jag mår inte så bra egentligen, förkyld mens värk. Så har jag typ blivit allergisk (stavningen) mot pollen?
Skit bajsit. 
Men nu dör snart mitt batteri på datorn så jag hinner tyvärr inte ladda in bilderna ! Men dom kommer, lovar. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: